سایت فروشگاه بازرگانی شطرنجی

سایت فروشگاه بازرگانی شطرنجی

با توجه به رشد تکنولوژی و ورود به عصر تبادلات الکترونیکی، بازرگانی شطرنجی اقدام به راه اندازی سایت فروشگاهی در پاییز 1400 نموده است.

معرفی سایت فروشگاهی بازرگانی شطرنجی

فروشگاه بازرگانی شطرنجی با سابقه فروش در زمینه لوازم الکتریکی و برقی ساختمان همواره در خدمت رسانی درست به هم‌میهنان عزیز پیش‌قدم بوده است. با توجه به رشد تکنولوژی و ورود به عصر تبادلات الکترونیکی، بازرگانی شطرنجی اقدام به راه اندازی سایت فروشگاهی در پاییز 1400 نموده است.

شرکت‌های اصلی این مجموعه درشهر تهران و رشت دایر بوده و با دارا بودن 2 انبار بزرگ و فعال و 4 شعبه در استان گیلان بدون شک یکی از بزرگترین و کامل‌ترین فروشگاه‌های الکتریکی در سطح کشور می باشد. به خصوص اینکه کالاهای ارائه شده در این فروشگاه از برترین تامین کنندگان کشوری و جهانی تهیه گردیده است.

مسئله حائز اهمیت برای فروشگاه الکتریکی شطرنجی، خریدی با خاطر آسوده و اطمینان از اصالت و کیفیت کالا برای مشتریان گرامی است. در همین راستا و جهت خدمت رسانی بهتر به شما عزیزان فروشگاه بازرگانی شطرنجی اقدام به معرفی متخصصین و کارشناسان برق در این سایت نیز نموده است. تیم پشتیبانی سایت بازرگانی شطرنجی تمام تلاش خود را جهت راضی و خوشنود نگاه داشتن مشتریان محترم دارد، لذا جهت هر گونه سوال و سفارش با شماره 5027-565-0905 تماس حاصل نمایید و یا در واتساپ پیام دهید.

لطفا صفحه فروشگاه بازرگانی شطرنجی را مشاهده نمایید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد