فروشگاه بازرگانی شطرنجی

فروشگاه بازرگانی شطرنجی

بازرگانی شطرنجی به عنوان یکی از با سابقه ترین تامین کنندگان ملزومات الکتریکی و ساختمانی با قدمت 25 ساله و بیش از 20 هزار قلم کالای برقی در استان گیلان مشغول به فعالیت میباشد.

فروشگاه بازرگانی شطرنجی

بازرگانی شطرنجی به عنوان یکی از با سابقه ترین تامین کنندگان ملزومات الکتریکی و ساختمانی با قدمت 25 ساله و بیش از 20 هزار قلم کالای برقی در استان گیلان مشغول به فعالیت میباشد.

این مجموعه با بهره گیری از تجربیات خود در هدایت بازار و تامین کالای با کیفیت و قیمت مناسب سعی کرده تا در استان گیلان و در سطح کشور به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان تجهیزات الکتریکی تبدیل شود.

برخی از نمایندگی های رسمی بازرگانی شطرنجی به شرح ذیل میباشد:

شرکت مازی نور: شرکت صنایع روشنایی مازی نور با بیش از ۴۰ سال تجربه، پیشرو صنایع روشنایی در ایران.

شرکت سیمکو: تولیدکننده انواع سیم و کابل فشار ضعیف و متوسط و فشار قوی تا سطح مقطع 630KW با تاییدیه توانیر،شرکتهای برق منطقه ای و مورد تایید صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی.

شرکت لامپ نور: محوریت فعالیت های شرکت لامپ نور علاوه بر تولید لامپ رشته ای، تولید انواع لامپ های گازی از جمله بخار جیوه، بخار جیوه مستقیم، بخار سدیم و متال هالید، محصولات ال ای دی از جمله لامپ ال ای دی و چراغ ال ای دی و لامپ های دیگر از جمله لامپ هالوژن، لامپ کم مصرف و لامپ فلورسنت،در رنگ های مختلف و همچنین تولید لامپ تخصصی از جمله  لامپ مادون قرمز، لامپ ماورا بنفش و لامپ گیاهی و تولید تجهیزات الکترونیک جانبی از جمله بالاست، ایگنیتور و فازمتر می باشد.

شرکت سوپیتا: تولیدکننده انواع داکت و ترانک شبکه مطابق با استاندارد روز اروپا.

شرکت الکترو کاوه: تولیدکننده انواع فیوزهای مینیاتوری، محافظ جان، کلید های اتوماتیک و کنتاکتور با نشان استاندارد و تاییدیه توانیر و شرکت های برق منطقه ای.

شرکت الکترو موتور: (خزرفن اصلی) تولید کننده انواع هواکشهای خانگی و صنعتی و انواع اگزوز فن های صنعتی.

شرکت آلدو: تولید کننده انواع آیفون های صوتی و تصویری و پنل های کدینگ با یکسال وارانتی و دو سال گارانتی تعویض برد و ده سال خدمات پس از فروش.

شرکت نوین بسپار: تولید کننده انواع لوله های خم سرد و گرم و لوله های خرطومی نسوز با نشان استاندارد و تاییدیه اداره برق.

شرکت جهان الکتریک: تولید کننده انواع کلید و پریز با نشان استاندارد ملی و واحد برگزیده اداره کل استاندارد.

شرکت لامپ بروکس: تولید کننده انواع لامپ های فوق کم مصرف با نشان استاندارد ملی.

شرکت لوپ لایت: اولین و بزرگ ترین تولید کننده ریسه های LED و نئون فلکس با تکنولوژی بدون سیم در خاورمیانه.

شرکت کاوه الکترونیک: تولید کننده انواع محافظ های ولتاژ برق، رابط های سیار پریز برق، فتوسل، سنسورهای حرکتی، شارژرهای باطری.

شرکت مونو الکتریک: تولید کننده کلید و پریز، جعبه تقسیم.

و افتخار همکاری با شرکت های فاراتل، الکتروپیک، آروشا، کلید و پریز نیلسون ترکیه، لگراند فرانسه و ده ها شرکت معتبر در صنایع برق کشور را دارد.


تمامی تلاش مدیریت ارشد این مجموعه توسعه شبکه مشتریان بوده و در این راستا سعی بر آن شده تا با ارتباط موثر، تاثیرات بزرگی بر روی قیمت و کیفیت محصولات در سطح استان و کشور بگذارد.

از نمونه های پروژه های اجرا شده موفق و همکاری با شرکتهای معتبر در استان و کشور میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

شرکت فومن شیمی _ شرکت سبحان انکولوژی _ شرکت سبحان دارو _ منطقه آزاد انزلی _ شرکت گیل صلب _ مجتمع فولاد گیلان _ شرکت آرین مریم _ شرکت پارس خزر _ شرکت هارمه _ شرکت سیمکو _ شرکت نفت پاسارگاد _ شرکت تعاونی مسکن طلاییه_ پروژه بیمه البرز _ بانک کارآفرین _ شرکت آرین جلا _ بانک ملت _ بانک تجارت _ بانک سپه _ تهیه لوازم برق شرکت کوزو پارس _ پروژه 36 هزار واحدی پردیس تهران و 20 هزار واحدی پرند_ تهیه ی ملزومات شرکت آرشام و ده ها پروژه موفق و معتبر دیگر در حوزه ی تامین کالای برق و ساختمان.


ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد