معرفی برند لوپ لایت

معرفی برند لوپ لایت

  • تاریخ: پنجشنبه 21 تیر 1403 - 11:49
  • صفحه: مجله
  • بازدید: 199

برند لوپ لایت

گروه صنعتی نیک تاب نور یزد، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ با بهره‌ گیری از تیمی متخصص و مجرب در زمینه طراحی و تولید، با نام تجاری Loop Light (لوپ لایت) آغاز کرد. تیم لوپ لایت به صورت گسترده و چند تخصصی تشکیل شده است تا بتواند نیاز ها و تمایلات مختلف مشتریان را در زمینه روشنایی و نورپردازی برآورده کند. اعضای تیم شامل طراحان داخلی، معماران، مهندسان تولید، هنرمندان و تکنسین‌ های خلاق هستند که هر کدام دارای تخصص و دانش فنی خاص خود هستند. آنها با ترکیب دانش تخصصی خود، به طراحی و تولید محصولات روشنایی و نورپردازی با کیفیت و زیبا می‌ پردازند. همکاری و هماهنگی بین اعضای تیم، منجر به ایجاد تجربه‌ ای برتر در زمینه روشنایی و نورپردازی برای مشتریان می شود.

برند و تجارت جهانی لوپ لایت

لوپ لایت با استفاده از دانش و خلاقیت ایرانی، توانسته به یک برند نامدار در زمینه روشنایی و نورپردازی تبدیل شود و پایه گذار یک تجارت جهانی با ترکیب علم و هنر ایرانی شود. شرکت نیک تاب نور یزد در حال حاضر به عنوان نخستین و بزرگ‌ ترین تولید کننده ریسه‌ ال ای دی و نئون فلکس بدون سیم در ایران و خاورمیانه، بخش عمده‌ای از نیاز های بازار داخلی و خارجی را تأمین می ‌کند. تیم لوپ لایت، از پیشرفته‌ ترین ماشین ‌آلات روز دنیا و برترین مهندسان و طراحان داخلی استفاده می ‌کند تا بهترین و خلاقانه ‌ترین محصولات نوری را به بازار عرضه کند. صداقت و صمیمیت، اصول اساسی لوپ لایت هستند که موجب جذب مشتریان وفادار شده است؛ به ‌گونه‌ ای که مشتریان با اطمینان، طراحی بخش ‌هایی از خانه یا محل کار خود را به این شرکت می ‌سپارند. اشتراک گذاری نظرات و پیشنهادات مشتریان با لوپ لایت، همواره الهام بخش کارشناسان و موجب پیشرفت در زمینه های مختلف شده است.

 

معرفی محصولات لوپ لایت

هنر لوپ لایت طراحی بر پایه روشنایی و نورپردازی است. تیم لوپ لایت با بهره‌گیری از دانش و تجربه خود، به ایجاد اثرات نوری منحصر به فرد و ایجاد جلوه‌های هنری در فضاها می‌پردازد. لوپ لایت با علم بر این که روشنایی تاثیر مستقیمی در خلق و خوی فضای زندگی دارد، به ایجاد تجربه‌ های بصری زیبا و هنری برای مشتریان خود می ‌پردازد. هدف ریسه لوپ لایت، ایجاد اثری بی‌ نظیر و زیبا با استفاده از روشنایی است که علاوه بر ارائه روشنایی مناسب، احساسات و تأثیرات هنری خاصی به فضاها منتقل کند.

برخی از محصولات شرکت لوپ لایت شامل ریسه ‌های ولتاژ بالا و ولتاژ پایین، ریسه‌ های نئون فلکس، قطعات جانبی، یکسو کننده ولتاژ و درپوش ریسه می‌ باشند. تولیدات اصلی این شرکت شامل مقاطع نوری LED با ولتاژ ۱۲ ولت و ۲۲۰ ولت است. این محصولات با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و با رعایت استاندارد های بین‌المللی، تولید می شوند تا روشنایی موثر و با کیفیتی را در فضاهای مختلف فراهم کنند. با تنوع محصولات و قابلیت سفارشی ‌سازی، شرکت لوپ لایت تمامی نیازهای روشنایی و نورپردازی را در صنایع مختلف از جمله معماری، دکوراسیون داخلی، هتل‌ ها، رستوران‌ ها، فضاهای تجاری و مسکونی، پروژه‌ های عمومی و بسیاری دیگر پوشش می‌ دهد.

 

بهترین ریسه ال ای دی

انواع ریسه 220 ولت از برند لوپ لایت

انواع ریسه 220 ولت SMD LED

ریسه‌ ولتاژ بالا SMD 220، یک ویژگی بسیار حائز اهمیت را دارا می‌ باشد که عدم نیاز به آداپتور و تغذیه DC می ‌باشد. این محصول بی ‌سیم بوده و کاربرد آن در انواع فضاها از جمله سقف خانه، زیرپله، کابینت و کمدها، سرویس بهداشتی و نمای بیرونی آپارتمان‌ ها می باشد. از انواع ریسه ‌های ۲۲۰ ولتی می‌ توان به ریسه شلنگی، ریسه‌ خازنی و ریسه‌ خطی اشاره کرد. ریسه ‌های شلنگی دارای انواع مختلفی هستند و در نورپردازی داخلی و خارجی فضاها به طور گسترده‌ای استفاده می‌ شوند. این ریسه ‌ها قابلیت تغییر رنگ و کنترل از راه دور را دارند و همچنین از انعطاف پذیری و شکل‌ پذیری بالا، مصرف انرژی کم و نصب آسان برخوردارند. نوع چیپ مورد استفاده در آنها SMD است که مصرف انرژی کم و نوردهی بالا را به همراه دارد.

 

مطالب پیشنهادی

برای آشنایی بیشتر با ریسه ال ای دی و شناخت بهترین برند ریسه ال ای دی مطالب زیر را مطالعه نمایید.

 

 

 انواع ریسه 12 ولت SMD LED

این محصولات به طوری که برای کودکان ایمن و قابل لمس باشند، طراحی و ساخته شده‌اند. این محصولات با ایمنی بالا طراحی و تولید شده اند به طوری که اگر توسط کودکان لمس شوند اتفاق ناگوار مانند برق گرفتگی یا سوختگی رخ نمی دهد. ریسه ال ای دی 12 ولت SMD به راحتی نصب شده و دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد و حرارت بسیار کمی تولید میکند. آنها از الگو های خم شونده یا زاویه دار تشکیل شده اند که نصب و استفاده از آن ها را بسیار آسان می کند. برای تامین برق به این ریسه‌ ها، نباید از آداپتورهایی با ولتاژ بیشتر از ۱۲ ولت استفاده کرد. این ریسه‌ ها می‌ توانند در چراغ‌ های راهرو ها، سالن‌ ها، پله‌ ها، پنجره ‌ها و همچنین در دکوراسیون فضاهایی مانند هتل ‌ها، تئاترها، باشگاه ‌ها، مراکز خرید، جشنواره ‌ها و نمایشگاه ‌ها مورد استفاده قرار گیرند.

 

ریسه ضد آب لوپ لایت

ریسه ضد آب لوپ لایت

ریسه نئون فلکس

ریسه ‌های نئون فلکسی، یک نوع پیشرفته و جدید از ریسه ‌های شلنگی هستند که بیشتر برای تزیین و نورپردازی ساختمان‌ها به صورت داخلی و خارجی استفاده می ‌شوند. این ریسه‌ ها دارای رنگ یکدست و نور ملایم و نرمی هستند که با کنترل کننده LED کار می ‌کنند. این محصولات بدون استفاده از گاز یا مواد شیمیایی مضر، اثر نئون را در اختیارتان قرار می دهند. یکی از ویژگی ‌های مثبت این محصول، ضد آب و گرد و غبار بودن آن است و همچنین طول عمر و دوام بالایی دارد. این ریسه‌ های زیبا برای استفاده به عنوان نور مخفی مناسب هستند. نوری که از آنها تابیده می‌ شود، بسیار شفاف بوده و دارای کیفیت بالایی می باشد. نصب این ریسه ‌ها بسیار آسان بوده و قابلیت چسبندگی بر روی سطوح  را دارند. همچنین، در برابر گرما و شعله مقاومت بالایی دارند.

برند لوپ لایت ریسه نئون فلکسی

 

جمع بندی

گروه تجاری لوپ لایت، با دارا بودن بیش از ۸۰ مهندس، طراح و تکنسین در واحد های مختلف، همچنان در حال رشد و پیشرفت است. این شرکت در حوزه روشنایی به عنوان یک برند معتبر در سطح جهانی شناخته می شود. باور و حمایت هموطنان عزیز، گروه صنعتی لوپ لایت را در راه پر فراز و نشیب رسیدن به استقلال اقتصادی و خودکفایی ایران یاری میدهد. این حمایت ها، گامی مهم در جهت تسهیل و تسریع رشد و توسعه این گروه تجاری است.

هدف اصلی این شرکت، ایجاد فضای بهتر و زیبا تر برای زندگی است. مدیران لوپ لایت تضمین می کنند که در صورت انتخاب مشتریان، کارشناسان آنها برای مشاوره و راهنمایی در خدمت خواهند بود و از نظر و سلیقه مصرف کننده در انجام کارها استفاده خواهند کرد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد