5 برند برتر جعبه فیوز در بازار

5 برند برتر جعبه فیوز در بازار

بهترین جعبه فیوز و تابلو برق کدام است؟

در ابتدا برای شما تفاوت های جعبه فیوز و تابلو برق را توضیح می دهیم تا با نحوه استفاده و کاربرد آن ها آشنا شوید. جعبه فیوز جعبه های فلزی هستند که برای قرارگیری فیوزها استفاده می شوند. این فیوزها وسایل ایمنی هستند که وقتی برق از طراحی فیوز بیشتر شود، برق را قطع می کنند. جعبه فیوز وسیله ای است که در قسمت ورودی ساختمان به یکی از دو روش توکار و روکار نصب می شود و سرخط برق تمامی مصرف کنندگان به آن وصل می شود.

تابلو برق جعبه های فلزی هستند که دارای روکش تابلو هستند و کلیدهای مدار را ذخیره می کنند. در تابلو برق می توان علاوه بر قراردادن فیوزها در داخل آن، کنتاکتور و کنتور را نیز در آن نصب نمود. تابلو برق ساختمان در مدل های مختلفی از قبیل تابلو اصلی، تابلو مشاعات، تابلو آسانسور و تابلو برق واحدها وجود دارد. مراحل طراحی و ساخت تابلو برق به صورت سفارشی صورت می گیرد و شامل نقشه کشی و جانمایی تابلو، ساخت بدنه تابلو، طراحی و ساخت ورودی اصلی تابلو و در نهایت طراحی و ساخت کنتور تابلو برق می باشد.

در گذشته سیم کشی تمام ساختمان ها با روش جعبه تقسیم انجام می شد. امروزه با پیشرفت صنعت برق، استفاده از جعبه فیوز به سرعت جای جعبه تقسیم های قدیمی را گرفت.

انواع جعبه فیوز

جعبه فیوزها انواع و جنس های مختلفی دارند. این جعبه ها از پلاستیک یا فلز ساخته شده اند و دارای دو نوع توکار و روکار می باشند.

جعبه فیوز توکار: این جعبه کاربرد زیادی ندارند، فقط در شرایط خاص در ساختمان های مسکونی، صنعتی، تجاری و اداری استفاده می شود.

جعبه فیوز روکار: این جعبه هم در داخل و هم در فضای باز استفاده می شود، این نوع جعبه در مقایسه با نوع توکار راحت تر است.

جعبه فیوزهای توکار و روکار محافظ در برابر گرد و غبار و رطوبت هستند. درب برخی از این جعبه ها 100% نشکن هستند و اغلب از موادی مانند پلی کربنات ساخته می شوند که در برابر سرما، گرما، فشار و ضربه مقاوم هستند.

خرید جعبه فیوز مونو

جعبه فیوز مونوالکتریک

جعبه فیوز مونو یا تابلو فیوز مونو برندی آشنا و معتبر در تجهیزات برق کشی ساختمان می باشد. مونو در مقایسه با سایر نمونه های وارداتی از کیفیت بالایی برخوردار است. تجهیزات داخلی این محصول بسیار کامل می باشد. جعبه فیوز مونو دارای آب بندی و پوشش درب با کیفیت بالاست. این جعبه فیوزها در دو مدل توکار و روکار در سایزهای مختلف تولید می شوند. قاب مینیاتوری مونو مطابق استانداردهای روز دنیا و با در نظر گرفتن تمامی شرایط محل نصب تولید می شود که این از نکات قابل توجه این جعبه فیوز است که تاثیر بسیاری در افزایش عمر استفاده از این محصول دارد. یکی از مهمترین ویژگی قاب مینیاتوری مونو، قابلیت باز شدن درب تحت زاویه 180 درجه را دارد و شما می توانید درب را از جعبه فیوز جدا کرده و باز و بسته شدن آن را به سمت دلخواه خود (راست و یا چپ) تنظیم نمایید.

شما همراهان عزیز می توانید برای اطلاع از قیمت جعبه فیوز مونو و یا خرید جعبه فیوزهای مونو به سایت فروشگاه اینترنتی الکتریکی شطرنجی مراجعه نمایید و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قاب مینیاتوری سارو

جعبه مینیاتوری سارو جزو تجهیزات برقی می باشد که در تمامی ساختمان ها کاربرد فراوان دارد. یکی از مهمترین ویژگی های جعبه فیوز این است که اگر در یک سر خط، مشکلی ایجاد شود، تنها آن مسیر از مدار خارج می شود و برق بقیه مسیرها قطع نمی شود.

جعبه فیوز سارو

جعبه فیوز سارو به دو دسته توکار و روکار تقسیم میشود. این جعبه فیوزها در فضای بیرونی و یا درب ورودی هر واحد و یا ساختمان نصب می شود. جنس بدنه قاب مینیاتوری سارو از جنس پلاستیک می باشد و دارای درب شیشه ای است که می توان آن را قفل نمود. این جعبه فیوزها دارای تعداد متفاوتی از فیوز است که شامل 6، 8، 12 و 24 فیوز می باشد. همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات خرید جعبه مینیاتوری سارو یا قیمت جعبه فیوز سارو به سایت فروشگاه اینترنتی بازرگانی شطرنجی مراجعه نمایید. شرکت صنایع برق سارو یکی از بزرگترین تولیدکنندگان جعبه فیوزهای مینیاتوری در ایران می باشد که با حدود 2 دهه سابقه تولید در این عرصه بخش عمده ای از نیازهای داخلی را تامین می نماید.

جعبه فیوز ماکل

جعبه فیوز مینیاتوری ماکل

برند Makel یک برند معتبر و معروف در زمینه تولید و عرضه تجهیزات برقی است که در ترکیه فعالیت می‌کند. این برند در سال 1977 توسط مجتمع برق ترکیه (TEDAS) تأسیس شد و به شدت در بازارهای داخلی و خارجی توسعه یافته است. Makel دارای محصولات متنوعی در زمینه های مختلف برق می باشد. محصولات این برند شامل سیستم های روشنایی، پریزها، سوئیچ ها، روشنایی و نورپردازی، پانلها و طراحی های برقی متنوعی می شود. همچنین، Makel تا به امروز موفق شده است مجوزهای لازم را از استانداردهای معتبر و مراجع کنترل کیفیت معتبر در داخل و خارج از کشور کسب کند، که به صداقت و کیفیت بالای محصولات آن اشاره می کند.

اصول اساسی Makel شامل نوآوری، کیفیت، بازاریابی خوب، احترام به مشتریان و تکنولوژی هستند. برند Makel با تمرکز بر توسعه فناوری و به روز رسانی محصولات خود، به عنوان یکی از رقابتی ترین برندها در صنعت برق شناخته می شود.

Makel تلاش می کند تا نیازها و سلیقه های مختلف مشتریان خود را در نظر بگیرد و محصولاتی با طراحی های متنوع و قابلیت های منحصر به فرد ارائه دهد. همچنین، این برند به همکاری با معماران و طراحان برای بهبود کیفیت زندگی مشتریان خود تکیه می کند.

ماکل در تولید محصولات خود از مواد با کیفیت بالا و فناوری های پیشرفته استفاده می کند. این مواد و فناوری ها به کیفیت و عمر مفید محصولاتشان کمک می کنند و از نظر انرژی صرفه جویی و ایمنی برقی نیز بسیار مناسب هستند.

در نتیجه، برند Makel به عنوان یک برند برجسته در زمینه تجهیزات برقی در ترکیه معروف است. این برند با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع، طراحی های منحصر به فرد، فناوری های پیشرفته و کارایی بالا، به مرغوبیت و رضایت مشتریان خود تأکید دارد.

برای اطلاع از قیمت جعبه فیوز ماکل و یا خرید جعبه فیوزهای ماکل می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی الکتریکی شطرنجی مراجعه نمایید و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جعبه فیوز جهان الکتریک

شرکت صنایع جهان الکتریک تولیدکننده انواع کلید و پریزهای توکار و روکار، انواع محافظ ولتاژ، جعبه فیوز و ... می باشد. این شرکت بیش از 25 سال سابقه فعالیت دارد و در حال حاضر از برترین برندهای فعال در این زمینه محسوب می شود.

جعبه فیوز شایلین

قاب مینیاتوری شایلین از تجهیزات برقی تولید گروه صنعتی شایلی است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1385 شروع نمود و تمام تلاش خود را برای تولید محصولات برقی با کیفیت بالا انجام داد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد