قاب هالوژن

قاب هالوژن

  • تاریخ: یکشنبه 27 آذر 1401 - 09:34
  • صفحه: مجله
  • بازدید: 186
در این نوشته سعی می‌کنیم شما را با جزئیات و نکات دانستنی درباره قاب هالوژن‌ها و فریم‌های هالوژن آشنا سازیم. با ماه همراه باشید.

نکات مهم در خرید قاب هالوژن

برای انتخاب قاب‌ هالوژن باید به دو نکته توجه داشت.

1) اندازه روی قاب 2) اندازه فنر تا فنر پشت قاب 

برای برش زدن، دانستن این دو اندازه بسیار مهم است چون اگر برش بزرگتر یا اشتباه زده شود نور از کناره های قاب بیرون زده و ظاهر نامناسبی پیدا می کند، همچنین فنر نگه دارنده قاب ثابت و فیکس نمی شود.

قاب هالوژن

جنس بدنه قاب هالوژن

در انتخاب قاب های هالوژن جنس بدنه می تواند برای مصرف کننده حائز اهمیت باشد. معمولا قاب هایی که دارای بدنه فلزی و آبکاری شده هستند دوام بالاتری داشته و در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم هستند. قاب هالوژن‌های با بدنه پلاستیک abs هم دوام بالایی دارند و هم از نظر اقتصادی به صرفه هستند. قاب هالوژن های پلاستیکی که از کیفیت مناسب برخوردار نیستند به مرور زمان کمرنگ شده و قاب هالوژن های فلزی معمولی هم به مرور زمان زنگ می زنند. معمولا جنس بدنه قاب هالوژن های فلزی را آبکاری می کنند و یا از آلومینیوم، نیکل، سرب و استیل می‌سازند تا در برابر رطوبت و زنگ‌زدگی مقاومت داشته باشد.

یکی دیگر از نکات مهم در استفاده از این قاب ها جنس فنر قاب هالوژن‌هاست چون اگر جنس فنر کیفیت مناسب نداشته باشد به مرور زمان ضعیف شده و از برش بیرون می‌آید.

معمولا متخصصین برق و روشنایی برش 7/5 سانتی‌متری را انتخاب کرده و بر اساس این برش قاب و یا چراغ تهیه می‌کنند. پیشنهاد می‌شود قبل از زدن برش های تعبیه شده برای گذاشتن چراغ و یا قاب ابتدا آن را تهیه کرده و بعد با توجه به ابعاد کالا برش را بر روی سقف ایجاد کنید.

خرید و استعلام موجودی انواع قاب هالوژن در فروشگاه اینترنتی الکتریکی شطرنجی shatranjico یکی از بزرگترین تامین کنندگان ملزومات الکتریکی و روشنایی و سیم و کابل ساختمانی در گیلان و کشور

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد