معرفی متخصصین و کارشناسان برق

معرفی متخصصین و کارشناسان برق

بنا به درخواست مشتریان محترم برای معرفی متخصصین برق کاربلد، فروشگاه شطرنجی اقدام به معرفی مجریان و متخصصین فنی کار بلد در زمینه اجرای پروژه های برقی و الکتریکی نموده است.

با توجه به نقش موثر متخصصین فنی در پیشرفت پروژه‌ها و تاثیرگذاری این افراد در پیشبرد عملکرد فنی واحدهای خانگی، صنعتی و اجرایی، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های پیمانکاران و مشتریان، دسترسی به این افراد جهت نصب و راه‌اندازی وسایل الکتریکی و برقی ساختمان می‌باشد. البته این متخصصین باید آگاه به قوانین و مقررات ایمنی بوده و با رعایت مسایل فنی و بهداشتی در جهت کاهش هزینه های متفرقه و توجه به مسایل اقتصادی کارفرما عمل نمایند.

 

                                                                                                         متخصصین برق

 

لذا بنا به درخواست و تماس‌های مشتریان محترم مبنی بر معرفی متخصصین برق کاربلد، تصمیم بر آن شد جهت رفاه حال مشتریان عزیز در استان گیلان، فروشگاه اینترنتی بازرگانی شطرنجی (شرکت تجهیز روشنایی سپهر) اقدام به معرفی مجریان و متخصصین فنی زبده و کار بلد در زمینه اجرای پروژه‌های برقی و الکتریکی نموده است. امید است که با معرفی این عزیزان شاهد پیشرفت و افزایش بهره وری پروژه‌های شخصی و صنعتی مشتریان گرامی باشیم. 

برای مشاهده لیست اسامی متخصصین برق و زمینه فعالیت و پروژه های این عزیزان، لطفا صفحه مجریان برق استان گیلان را مشاهده نمایید.


ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد