بهترین برند آیفون تصویری در بازار

بهترین برند آیفون تصویری در بازار

  • تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1402 - 23:18
  • صفحه: مجله
  • بازدید: 1434

یکی از امکانات بسیار کاربردی در زندگی امروزی آپارتمان نشینی، آیفون تصویری است که نبود آن تقریباً غیرممکن می باشد. از مهم ترین مزیت آیفون تصویری حفظ امنیت در فضای آپارتمان نشینی است. چرا که در صورت به صدا درآمدن زنگ درب، افراد حاضر در خانه می توانند فرد پشت درب را از روی مانیتور این آیفون ها به راحتی مشاهده کنند.

بهترین آیفون تصویری کدام است؟

بهترین آیفون تصویری

بهترین آیفون تصویری برای شما بستگی به نیازهای شخصیتان دارد. با این حال، برخی از ویژگی‌ ها مهم که در یک آیفون تصویری برتر باید موجود باشد عبارتند از: 

  • کیفیت تصویر: آیفون تصویری با بالاترین کیفیت تصویر ممکن، شامل رزولوشن بالا و رنگ‌ های زنده، تصاویر واضح و دقیق را به شما ارائه می‌ دهد.
  • صدای واضح دو طرفه: یک آیفون تصویری باید دارای صدای واضح و بدون نویز باشد. این امر اهمیت بسیاری در ارتباطات دو طرفه و صحبت با بازدیدکنندگان دارد.
  • دید در شب: قابلیت دید در شب با استفاده از تکنولوژی‌ های نورپردازی مادون قرمز یا نور LED، به شما امکان می‌ دهد تا در شرایط نور کم یا تاریک، تصاویر واضحی از بازدیدکننده دریافت کنید.
  • صفحه نمایش بزرگ: یک آیفون تصویری با صفحه نمایش بزرگ، امکان دریافت تصاویر بهتر و جزئیات بیشتر را فراهم می‌کند.
  • قابلیت ضبط تصاویر: این ویژگی به شما امکان می‌ دهد تا تصاویر را ضبط کنید و در صورت لزوم آن‌ ها را مورد استفاده قرار دهید.
  • سازگاری با سیستم‌ های امنیتی: آیفون تصویری باید قابلیت اتصال و همکاری با سیستم‌ های امنیتی مانند قفل‌های الکترونیکی و دستگاه‌ های اعلام سرقت را داشته باشد.
  • طراحی زیبا و مقاوم: آیفون تصویری باید دارای طراحی زیبا و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی و ضربه باشد.
  • قابلیت اتصال به شبکه‌های هوشمند: توانایی اتصال به شبکه‌های هوشمند و امکاناتی مانند اینترنت اشیا (IoT) به شما امکان می‌ دهد تا آیفون تصویری را به سیستم خانه هوشمند خود متصل کنید و از راه دور آن را کنترل کنید.
  • سادگی استفاده: آیفون تصویری باید دارای رابط کاربری ساده و آسان برای استفاده باشد، تا هر کسی بتواند به راحتی از آن استفاده کند بدون نیاز به دانش فنی.
  • قابلیت همگام‌سازی با دستگاه‌های تلفن همراه: شما می‌توانید با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود، تماس‌ها را به آیفون تصویری هدایت کنید و بازدیدکنندگان را مشاهده کنید و با آن‌ها صحبت کنید.

آیفون تصویری تابا (ساخت ایران)

آیفون تصویری تابا یکی از قدیمی ترین آیفون های تصویری در ایران می باشد. شرکت تاباالکترونیک در سال 1362 با تولید انواع دستگاه های آمپلی فایر تاسیس شد. این شرکت به سرعت تولید محصولات صوتی و تصویری را آغاز نمود و با استفاده از فناوری روز دنیا و بهره‌گیری از خلاقیت مهندسین و متخصصان داخل کشور به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دربازکن های صوتی و تصویری در کشور تبدیل شد.

این شرکت انواع گواهینامه های متعدد از جمله iso9001-8000 ، ASC1004:2010 و CE را کسب نموده است. آیفون تصویری تابا با داشتن قیمت و کیفیت مناسب از محبوب ترین و پرفروشترین برند ایرانی در بازار است.

آیفون تصویری الکتروپیک (ساخت ایران)

شرکت الکتروپیک در سال 1364 در تهران شروع به کار نمود. خط تولید این شرکت شامل خط تولید انواع گوشی های صوتی و تصویری، پنل های دم دری، قفل زنجیری، منبع تغذیه و سایر محصولات جانبی می باشد. آیفون الکتروپیک علاوه برداشتن کیفیت قابل قبول، قیمت بسیار مناسبی نیز دارند. شرکت الکتروپیک شرکتی معتبر در ایران است. یکی از مزیتهای آیفون های تصویری الکتروپیک تعویض راحت قطعات برای نصابان و تعمیرکاران آیفون تصویری می باشد. شرکت الکتروپیک دارای خدمات پس از فروش قوی می باشد. همچنین محصولات شرکت الکتروپیک دارای بردهایی با طول عمر بالا می باشند. آیفون های تصویری الکتروپیک ظاهر بسیار زیبا و خدمات پس از فروش خوبی دارند.

خرید دربازکن الکتروپیک

آیفون تصویری سیماران (ساخت ایران)

شرکت صنایع الکترونیک سیماران در سال 1350 تاسیس شد. شرکت سیماران به عنوان اولین تولید کننده لوازم آنتن مرکزی، دزدگیر اماکن، درب بازکن صوتی و تصویری، یوپی اس، درب های اتوماتیک، سیستم های اعلام حریق و دوربین های مداربسته در کشور می باشد. آیفون های سیماران بسیار کاربرپسند هستند و جزو برندهای ایرانی آیفون تصویری محبوب در کشور می باشد. آیفون های تصویری سیماران بسیار خوش‌رو و ظاهر خوبی دارند و محصولات این شرکت بسیار شبیه به محصولات کوماکس و آلدو و سوزوکی می باشد. سیماران یکی از فعال ترین تولیدکنندگان آیفون تصویری ایرانی است. این کمپانی گارانتی و خدمات پس از فروش قابل قبولی دارد و تنوع محصول فوق‌العاده ای دارد.

آیفون تصویری آلدو (ساخت ایران)

گروه صنعتی آلدو فعالیت خود را از سال 1388 در راستای تولید درب بازکن های تصویری آغاز نمود. گروه صنعتی آلدو در تمامی استان ها و شهرستان ها نماینده فروش و خدمات پس از فروش در محل را دارد. آیفون تصویری  برند آلدو با توجه به قیمت و کیفیت مناسبی که دارد محصولات آن در سراسر ایران به فروش می رسد.

آیفون تصویری سوزوکی (ساخت ژاپن)

شرکت سوزوکی یکی از شرکت های با سابقه درخشان در منطقه آسیای شرقی و خاورمیانه است. دفتر مدیریت خاورمیانه این برند در ایران واقع شده است و کارخانه تولید درب بازکن ها از سال 1390 در سنگاپور فعال می باشد. اگر از نظر مالی محدودیت ندارید آیفون تصویری سوزوکی گزینه پیشنهادی ما به شما می باشد.

آیفون تصویری کوماکس (ساخت کره)

یکی دیگر از آیفون تصویری های خارجی آیفون تصویری کوماکس می باشد. آیفون کوماکس در ایران یکی از قدیمی ترین آیفون های موجود می باشد. این آیفون تصویری محصول کشور کره جنوبی است. محصولات این شرکت در بیش از 100 کشور از جمله ایران به فروش می رسد. اگر قصد خرید برند خارجی دارید آیفون تصویری کوماکس را به شما پیشنهاد می کنیم. commax یک برند برتر جهانی است که در بین مردم تمامی نقاط جهان برندی محبوب و پرطرفدار است.

کلام پایانی

آیفون های تصویری خارجی کیفیت بالایی دارند و از نظر ظاهری هم از برندهای ایرانی زیباتر هستند ولی متأسفانه خدمات پس از فروش ضعیفی دارند. از طرف دیگر برندهای ایرانی کیفیت متوسط رو به بالا دارند ولی خدمات پس از فروش خوبی ارائه می دهند. آیفون تصویری ایرانی به عنوان بهترین محصولاتی است که امروزه مورد استقبال بالایی قرار گرفتند. قطعا یکی از پارامترهای مهم در خرید، توجه به برند آن است. از آنجایی که امروزه با توجه به قیمت بالای آیفون های تصویری خارجی توصیه ما به شما این است که حتما به سراغ تولیدات داخلی بروید. از برندهای معتبر داخلی می توان برند تاباالکتریک و الکتروپیک را نام برد که هم اکنون با برندهای خارجی در رقابت هستند. امیدواریم مقاله بهترین آیفون تصویری (6 برند از بهترین مارک آیفون تصویری) برای شما مفید بوده باشد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد