برندهای برتر لامپ و روشنایی

برندهای برتر لامپ و روشنایی

برای خرید لامپ ال ای دی باید به فاکتورهایی مانند شدت نور، دمای رنگ، ولتاژ، زاویه پخش نور و ... توجه نمود و براساس نیاز خود بهترین مارک و مدل را انتخاب نمود.

برندهای برتر لامپ ال ای دی LED

امروزه لامپ ال ای دی تقریباً جایگزین تمام لامپ های قدیمی شده است. برای روشنایی خانگی، اداری، تجاری، صنعتی، خیابانی و ... از فناوری ال ای دی استفاده می شود. لامپ ال ای دی یکی از پرکاربردترین لامپ های موجود در بازار است. این محصولات در مقایسه با دیگر لامپ ها بسیار کم مصرف هستند. در قدیم وقتی خانه ها با شمع روشن می شد، هیچکس تصور نمی کرد که روزی روشنایی خانه بخشی از دکوراسیون آن شود. در حال حاضر روش های متفاوتی برای نورپردازی در اتاق نشیمن و آشپزخانه وجود دارد که علاوه بر نورپردازی، برای زیباسازی فضای داخلی خانه نیز مؤثر است. در این مقاله قرار است بدانیم بهترین مارک لامپ ال ای دی LED کدام است؟ بهترین لامپ ال ای دی led را از کجا تهیه کنیم؟ کدام برند لامپ ال ای دی کیفیت بهتری دارد؟

نکات مهم در خرید بهترین برند لامپ LED

نکات بسیار زیادی وجود دارد که پیش از خرید لامپ باید به آنها توجه داشته باشید.

برند لامپ

شرکت های زیادی تولیدکننده انواع لامپ های ال ای دی هستند و باید در زمان تهیه لامپ ها از برندهای معتبر خرید انجام دهید. برندهای معتبر و شناخته شده اغلب محصولات با کیفیت تری را ارائه می دهند.

طول عمر لامپ

در خرید لامپ ال ای دی به طول عمر آن دقت نمایید. معمولا لامپ های ال ای دی در مقایسه با دیگر لامپ ها طول عمر بیشتری دارند. همچنین مصرف برق آنها کمتر می باشد. به همین دلیل این لامپ ها بسیار مقرون به صرفه هستند و باعث کاهش هزینه ها می شود.

رنگ نور و توان لامپ

با توجه به مکانی که قرار است این لامپ ها در آن استفاده شود باید رنگ نور و میزان توان آنها انتخاب شود. پس توجه به رنگ نور و میزان توان لامپ ها از نکات مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه شود.

گارانتی لامپ

یکی دیگر از نکات مهم در خرید لامپ گارانتی محصول است که باید به آن دقت شود تا در صورت به وجود آمدن مشکل، بتوان آن را تعویض نمود.

بهترین مارک لامپ ال ای دی LED

لامپ های ال ای دی تفاوت های با لامپ های رشته ای یا کم مصرف دارند. از جمله اینکه برعکس لامپ های قدیمی که مارک های مختلفشان تفاوت زیادی با هم نداشتند لامپ های LED اینطور نیستند. محبوبیت استفاده از لامپ های ال ای دی باعث شد تا تمامی شرکت های فعال در حوزه روشنایی اقدام به تولید آن نمایند. همین امر باعث تنوع در انتخاب و سردرگمی می شود. بهترین مارک لامپ ال ای دی بستگی به نیاز و مورد استفاده مصرف کنندگان دارد. برای خرید لامپ ال ای دی باید به فاکتورهایی مانند شدت نور، دمای رنگ، ولتاژ، زاویه پخش نور و ... توجه نمود و براساس نیاز خود بهترین مارک و مدل را انتخاب نمود. مارک های معتبر و محبوبی مانند: لامپ نور، ای دی سی، افراتاب، اسرام، فاین الکتریک، بروکس و آروشا محصولات با کیفیت بالا و مطمئن را تولید می کنند. در ادامه بهترین مارک های لامپ ال ای دی را به ترتیبت کیفیت بررسی می کنیم.

لوگوی شرکت لامپ نور

برند لامپ نور

شرکت لامپ نور در سال 1363 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لامپ رشته ای آغاز نمود. این شرکت از قدیمی ترین فعالان در حوزه روشنایی است که انواع لامپ ها را با فناوری های مختلف در بازار ایران عرضه می کند و یک برند محبوب است. همکاری با شرکت اسرام آلمان و تولید محصولات لامپ های بخارجیوه و بخارسدیم با نام تجاری اسرام ایران و تولید سایر محصولات نور با مشارکت شرکت اسرام دستاوردی مهم در راستای ارتقا کیفیت و اعتبار شرکت لامپ نور می باشد. امروزه شرکت لامپ نور علاوه بر تولید لامپ رشته ای، تولید انواع لامپ های گازی از جمله بخار جیوه، بخار جیوه مستقیم، بخار سدیم و متال هالید، محصولات ال ای دی از جمله لامپ ال ای دی و چراغ ال ای دی و لامپ های دیگر از جمله لامپ هالوژن، لامپ کم مصرف و لامپ فلورسنت، در رنگ های مختلف و همچنین تولید لامپ تخصصی از جمله لامپ مادون قرمز، لامپ ماورا بنفش و لامپ گیاهی و تولید تجهیزات الکترونیک جانبی از جمله بالاست، ایگنیتور و فازمتر فعالیت می نماید.

لامپ های ال ای دی لامپ نور به طور گسترده و در ظرفیت ها و شکل های مختلف به فروش می رسند. لامپ های LED لامپ نور، از کیفیت بالایی برخوردار هستند و یکی از بهترین لامپ های موجود در بازار هستند. متوسط عمر لامپ های ال ای دی به گفته شرکت لامپ نور، 15000 ساعت است و همه محصولات دارای 18 ماه گارانتی هستند.

مشاهده تمامی محصولات لامپ نور

لوگوی شرکت ای دی سی

لامپ ای دی سی

برند EDC از سال 1365 کار خود را در زمینه لوازم الکتریکی آغاز نمود. در سال 1380 برند EDC عرضه محصولات روشنایی با کیفیت فراتر از عرف و استاندارد را عرضه نمود. امروزه برند EDC زیرمجموعه فعالیت های گروه صنعتی سپهرمنور است. برند EDC یکی از مشهورترین تولیدکنندگان روشنایی و لامپ در بازار داخلی است. تنوع مصولات این برند بسیار زیاد است. از این لامپ ها در منازل، ادارات و ساختمانهای تجاری استفاده می شود، زیرا علاوه بر روشنایی خوب و کیفیت خوب، انرژی کمی مصرف می کنند.

لوگوی شرکت افراتاب

لامپ افراتاب

شرکت صنایع الکترونیک افراتاب به منظور تولید محصولات الکترونیکی و مخابراتی در سال 1377 تاسیس گردید، و با به کارگیری فناوری های روز دنیا، تولید انبوه را آغاز نمود. محصولات روشنایی افراتاب با کیفیت بالا و کاهش مصرف انرژی تولید می شوند. با پیشرفت فناوری و ورود محصولات LED این شرکت نیز لامپ های ال ای دی، چراغ های سقفی، انواع پروژکتور، چراغ های خیابانی و وال واشر را جهت روشنایی و نورپردازی ارائه نمود. این شرکت طی سال های مختلف توانسته به عنوان واحد تولیدی نمونه کیفی ملی انتخاب گردد و با توجه به رضایت مصرف کنندگان از محبوب ترین برندهای حوزه روشنایی در بازار ایران شناخته شود. لامپ های افراتاب مناسب روشنایی مسکونی و اداری می باشد که دو سال ضمانت دارند. همچنین این شرکت انواع لامپ صنعتی و کارگاهی را نیز عرضه نموده است.

لوگوی شرکت اسرام

لامپ اسرام

شرکت اسرام یک شرکت تولیدکننده تجهیزات روشنایی چندملیتی است که دفتر اصلی آن در شهر مونیخ آلمان قرار دارد. این شرکت زیرمجموعه، شرکت زیمنس است و دومین شرکت بزرگ تولیدکننده تجهیزات روشنایی در دنیا می باشد. لامپ های ال ای دی اسرام کیفیت فوق‌العاده ای دارند. این کمپانی مجددا پس از چندسال عدم حضور مستقیم در بازار ایران، فعالیت خود را به صورت مستقیم در جهت فروش محصولات آغاز نموده است. شاید تنها ایرادی که بتوان به محصولات اسرام وارد کرد قیمت بالای آنهاست که با توجه به وارداتی بودن و کیفیت خوب ساخت آن، منطقی به نظر می رسد.

لوگوی شرکت فاین الکتریک

لامپ فاین الکتریک

مجموعه فاین الکتریک (FEC) فعالیت رسمی خود را از سال 1385 آغاز نموده است و پس از گذشت سالها توانسته در زمینه ارائه محصولات روشنایی و هوشمند حضوری فعال و مقتدر در بازار داخلی داشته باشد. این مجموعه محصولات تخصصی در زمینه نورپردازی صنعتی، تجاری، مسکونی، اداری و کلیدپریزهای هوشمند دارد و فعالیت حرفه ای خود را با فروشگاه های مطرح در زمینه ارائه محصولات روشنایی و هوشمند آغاز نموده است. مجموعه فاین الکتریک با توجه به انتخاب مشتریان و استقبال روزافزون از کیفیت و نوآوری کالاهای وارداتی سعی در توسعه فعالیت های خود دارد. این شرکت به دلیل توجه ویژه به سطح رضایت مشتریان، خدمات پس از فروش تخصصی را به مشتریان خود عرضه نموده است. قیمت محصولات فاین الکتریک در مقایسه با نمونه های خارجی خود بسیار پایین‌تر و مقرون به صرفه تر بوده که همین موضوع سبب جذب خریداران به این محصولات شده است. لامپ فاین الکتریک بسیار متنوع است و برای هر کاربرد و سلیقه ای محصول مناسبی تولید نموده است.

لوگوی شرکت بروکس

برند بروکس

گروه صنعتی بروکس در سال 93 با سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز به کار نمود. همزمان با پیشرفت تکنولوژی و نیاز بازار به روشنایی اقدام به تولید محصولات روشنایی باکیفیت و اقتصادی (انواع محصولات LED) نمود. این شرکت یکی از تولیدکنندگان انواع لامپ، پنل و چراغ های LED است و بخش بزرگی از نیازهای بازار داخلی را تامین می نماید. شعار اصلی این شرکت نور سالم است می باشد و بر عدم استفاده از عناصری مانند سرب و جیوه که بسیار خطرناک هستند تاکید دارد. لازم به ذکر است لامپ LED یکی از پرفروش ترین انواع لامپ های بروکس می باشد که در بازار داخلی با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است.

لوگوی شرکت آروشا

برند آروشا

شرکت لامپ آروشا فعالیت خود را در سال 1392 آغاز نمود. هرچند این شرکت تازه تاسیس می باشد اما با پشتکار و تلاش توانسته در مدت زمان کوتاه جایگاه خوبی در میان خانواده لامپ ها به دست‌آورد. در حال حاضر بسیاری از شرکت های بزرگ و هتل ها در حال استفاده از لامپ های این برند هستند. لامپ آروشا به خواست مشتریان خود اهمیت می دهد و محصولات خود را طوری می سازد که تمام خواسته های آنها را برآورده نماید. این لامپ به دلیل کارایی و قدرتی که دارد می تواند با محصولات خارجی رقابت کند. آمار نشان می دهد که رضایت مشتریان از انواع لامپ آروشا در 3 سال گذشته رشد 80 درصدی داشته است که این موضوع نشان دهنده کیفیت بالای محصولات این برند می باشد.

لوگوی شرکت دلتا

برند دلتا

یکی دیگر از شرکت های تولیدکننده لامپ های ال ای دی شرکت دلتا است. این شرکت با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه روشنایی، انواع لامپ های کم مصرف و LED ها را در مدل ها و توان های مختلف ارائه می دهد. شرکت دلتا، لامپ هایLED، تمام پیچ های کم مصرف، نیم پیچ، آلیاژی، طرح گلدار، رشته ای و در رنگ نورهای آفتابی، مهتابی و نور طبیعی تولید می کند.

محصولات دلتا از کیفیت خوبی برخوردارند و یکی از بهترین محصولات موجود در بازار هستند. لامپ های دلتا SMD LED دارای 12 ماه ضمانت هستند و برای روشنایی های مسکونی و تجاری طراحی شده اند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی نمودیم تا برندهای خوب فعلی بازار را معرفی نماییم. بعضی از برندها و مدل ها لامپ را در سه رنگ نور عرضه نموده اند که در این میان می توانید رنگ های آفتابی، یخی و سفید را انتخاب نمایید. احتمالا محصولات با کیفیت دیگری نیز وجود دارند اما تمامی محصولات معرفی شده در بالا طبق تجربه چندین ساله فروشگاه الکتریکی شطرنجی می باشد. اگر فکر می‌کنید جای برند خاصی در این لیست خالی است، در قسمت دیدگاه‌ها برایمان بنویسید تا در بروزرسانی‌های بعدی مقاله، آن‌ها را بررسی کنیم.

نکته مهم دیگری که به یاد داشته باشید این است که اگر لامپ در مدت گارانتی بسوزد، قابل تعویض است. پس بهتر است از فروشگاهی خرید نمایید که در صورت سوختن لامپ آن را با لامپ نو، برای شما تعویض کند. در صورت خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی الکتریکی شطرنجی می توانید از در صورت سوختن لامپ از گارانتی آن استفاده نمایید.


ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد